راز علمی سجده کردن
علوم تجربی
اموزشی تفریحی
جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : نژادعلی

 

بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الكترومغناطیس دریافت میكند. شما امواج الكترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الكتریكی كه استفاده می‌كنید و نمی‌توانید كنار هم بگذارید و ناخواسته این امواج را دریافت می‌كنید. همچنین از طریق لامپ‌های روشن كه حتی برای یك ساعت هم خاموش نمی‌شوند. شما منبعی هستید كه مقدار زیادی امواج الكترومغناطیس دریافت می‌كنید. به عبارت دیگر شما با امواج الكترومغناطیس شارژ می‌شوید بدون اینكه بفهمید! سر درد دارید ! احساس ناراحتی می كنید!  تنبلی در كار و درد در مكان‌های مختلف! این را فراموش نكنید وقتی بعضی از این علایم را احساس كردید !

راه حل همه اینها چیست !!؟؟ با گذاشتن پیشانی‌تان بیشتر از یك بار بر زمین، زمین امواج الكترومغناطیس مضر را تخلیه خواهد كرد! این شبیه زمین كردن ساختمان‌هایی است كه احتمال برخورد سیگنال‌های الكتریكی (مانند رعد و برق) وجود دارد تا امواج از طریق زمین تخلیه شود. بنابراین سر را بر خاك بگذارید تا امواج الكتریكی مثبت تخلیه شود! بهترین راه كه پیشانی تان را بر خاك بگذارید حالتی است كه رو به مركز زمین باشید چراكه در این حالت امواج الكترومغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد. و بیشتر تعجب خواهید كرد وقتی بدانید بر اساس اصول علمی ثابت شده كه كعبه درست مركز زمین است!

سجده كردن بهترین راه برای تخلیه سیگنال‌های مضر از بدن است!  این همچنین كمال مطلوب برای نزدیكی به قادر مطلق است،  او كه جهان را اینگونه خلاق آفرید! ما به خاك نمی‌افتیم تا امواج الكترومغناطیس تخلیه شود، بلكه برای اطاعت خدای قادر متعال سجده می‌كنیم ! ما به فرمان خدا اعتقاد داریم كه همیشه در آن معرفتی است! ایمان ما بخاطر آفریننده است! او همه چیز را می‌داند! اما،از آنجا كه دلیل علمی وجود دارد لازم است به مردم نشان داده شود تا هرآنچه مسلمانان انجام می‌دهند را ببینند؛ این برای همه خوب است!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دبیر مدارس شاهد مهدیزاده نیا و شهید کاخکی ناحیه 7 مشهد
آخرین مطالب
پیوندهای روزانه
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 63
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 142
بازدید کل : 171440
تعداد مطالب : 217
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1